Reklama2018-02-01
0

ING Bank Śląski i Volkswagen Group Polska członkami IAA

ING Bank Śląski i Volkswagen Group Polska dołączyli do grona członków IAA Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy.

Obie firmy wzmacniają reprezentację największych reklamodawców i deklarują aktywne włączenie się w inicjatywy inspirowane przez IAA Polska. - Akces ING Banku Śląskiego oraz Volkswagen Group Poland cieszy tym bardziej, że w Stowarzyszeniu reprezentującym wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej mamy już przedstawicieli największych grup mediowych i reklamowych, natomiast w ostatnich miesiącach wzrasta siła kurii marketerów. Wydaje się, że najwięksi reklamodawcy coraz wyraźniej dostrzegają potrzebę ustanowienia reprezentacji wypowiadającej się w imieniu tej grupy podmiotów - powiedział Jerzy Minorczyk dyrektor generalny IAA Polska.

Na przełomie ubiegłego i bieżącego roku do Stowarzyszenia przystąpiły m. in. USP Zdrowie, Mastercard, Eurobank, Maspex, Facebook.

Marketerzy zrzeszeni w IAA Polska oraz współpracujący ze Stowarzyszeniem zaplanowali spotkanie w najbliższy poniedziałek 5 lutego. Udział w tym spotkaniu potwierdzili członkowie światowych władz IAA: Dagmara Szulce, managing director IAA Global oraz Paweł Kowalewski, vice president/area director Europe.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas