Reklama2020-02-11
0

ING reklamuje się jako bank przyjazny nowym firmom

ING Bank Śląski promuje w nowej kampanii „Rok księgowości za 0 zł” ofertę promocyjną dla nowych firm. Akcję przygotowały Brain i Mullen Lowe Media Hub.

Według danych Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii, w styczniu tego roku połowa firm założonych w bankach została otwarta w ING Banku Śląskim.

ING Bank Śląski oferuje zdalny proces rejestracji działalności gospodarczej, w którym prosto i szybko można założyć firmę i konto za jednym razem. Bank dodatkowo proponuje „Rok księgowości za 0 zł” dla przedsiębiorców, którzy założą firmę w aplikacji Moje ING.

- Z ING, w niecały rok od udostępnienia usługi, firmę założyło ponad 6000 przedsiębiorców, z czego w styczniu br. aż ponad 1000 - powiedział Wojciech Widenka, dyrektor Centrum Agile odpowiedzialny za segment przedsiębiorców w ING Banku Śląskim.

Ofertę od 10 do 29 lutego promuje billboard sponsorski, emitowany w telewizji. Przygotowały go Brain (kreacja) i Mullen Lowe Media Hub (planowanie i zakup mediów).

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas