Reklama2011-04-15
1

ING Życie reklamuje Sposób na Przyszłość (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Sposobu na Przyszłość – nowego ubezpieczenia oferowanego przez ING Życie. Akcję przygotowały i realizują firmy Grandes Kochonos, PanMedia Western, 180 heartbeats i Multi Communications.

Kampania ubezpieczenia ochronno-inwestycyjnego Sposób na Przyszłość w ING Życie podkreśla, że można je dostosowywać do potrzeb, które zmieniają się z upływem czasu. W przekazach reklamowych symbolizuje to miękki puf, który jest w stanie dopasować się do każdego, kto na nim usiądzie.



Akcja reklamowa od 11 kwietnia obejmuje telewizję (30- i 15-sekundowe spoty w kanałach ogólnopolskich i tematycznych), internet (serwisy takie jak m.in. onet.pl, wp.pl i o2.pl, działania na Facebooku i YouTubie) oraz outdoor (nośniki przy trasie na Katowice i Gdańsk). W internecie bannery na portalach będą codziennie dopasowywane do treści newsów dnia, a na YouTubie będzie można oglądać kilkuczęściowy film i współdecydować o dalszych losach jego głównego bohatera.

Kreacją kampanii – zaplanowanej do połowy czerwca – zajęły się agencje Grandes Kochonos (telewizja i outdoor) oraz 180 heartbeats (internet), film internetowy przygotowała agencja Multi Communications, a za zakup czasu w telewizji odpowiada dom mediowy PanMedia Western.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas