Reklama2017-03-17
0

Initiative po rocznej przerwie znów obsłuży mediowo FFiL Śnieżka

Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka zakończyła przetarg na obsługę mediową swoich działań reklamowych. Wybrała w nim dom mediowy Initiative (IPG Mediabrands), wracając tym samym do współpracy z nim po rocznej przerwie.

Dom mediowy Initiative wygrał przetarg na obsługę mediową firmy FFiL Śnieżka. Producent nie podaje nazw pozostałych agencji starających się o to zlecenie.

Initiative będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów na potrzeby działań reklamowych takich marek FFiL Śnieżka jak m.in. Śnieżka, Magnat oraz Vidaron.

Poprzednio agencja obsługiwała firmę FFiL Śnieżka w latach 2012-2015. W ub.r. planowaniem i zakupem mediów dla tego marketera zajmował się dom mediowy Maxus.

Według danych Kantar Media cennikowe wydatki reklamowe FFiL Śnieżka w mediach wyniosły w ub.r. 58,3 mln zł. Bohaterem reklam farb Magnat był ostatnio kucharz Wojciech Modest Amaro.

Na początku lutego FfiL  Śnieżka przedłużyła współpracę z agencją Wizerunkowo.com, realizującą dla niej działania z udziałem blogerów i vlogerów. Obecnie marketer prowadzi przetarg na kompleksową obsługę reklamową jednej z marek. Nie ujawnia jednak, o który brand chodzi.

Autor:bg

Więcej informacji:Śnieżka, Initiative

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas