Agencja mediowa Initiative, należąca do Mediabrands po wygranym przetargu odpowiada za obsługę mediową marki Gellwe (FoodCare).
Właśnie rozpoczyna się kampania promująca trzy flagowe produkty marki Gellwe: Sernik borówkowy z Galaretką borówkową i Śnieżką.
Atmosfera telewizyjnego spotu przenosi widza do ciepłej, pełnej słońca i radości kuchni, w której babcia przygotowuje sernik dla swoich wnucząt. Bohaterom towarzyszą Aniołki Gellwe – Magiczni Pomocnicy w Domowej Kawiarence, a sernik borówkowy szybko znika ze stołu. Kreację przygotowała agencja Plej. Reżyserem spotu jest Tomasz Knittel, a producentem Papaya Films.
Za realizację kampanii w telewizji i mediach digital odpowiada Initiative (Mediabrands) – to pierwsza kampania, jaką agencja przygotowała dla marki Gellwe po wygranym przetargu na obsługę mediową FoodCare.
Wcześniej obsługą mediową Gellwe zajmowała się agencja Zenith (Publicis Groupe).
Aktywności reklamowe marki w social media prowadzi gencja Open Gate.