Reklama2014-12-16
18

Initiative przejmuje od MEC obsługę mediową Orange Polska

Po sześciu latach współpracy dom mediowy MEC traci obsługę mediową Orange Polska, jednego z największych reklamodawców na naszym rynku. Od początku 2015 r. zajmować się tym będzie Initiative Media Warszawa.

Po trwającym od września br. przetargu na planowanie i zakup mediów firma Orange Polska zdecydowała się na zmianę domu mediowego. Wybrała ofertę Initiative Media Warszawa, kończąc tym samym sześcioletnią współpracę z MEC.

Do przetargu zaproszono pięć domów mediowych. Oprócz broniącego obsługi MEC i zwycięskiego Initiative, były to także m.in. OMD i Havas Media. Przedstawiciele telekomu na żadnym etapie prowadzonego przetargu nie podawali jego szczegółów.

Orange Polska jest jednym z największych polskich reklamodawców.  Od stycznia do października br. cennikowe wydatki reklamowe firmy (bez uwzględnienia internetu) wyniosły 484,3 mln zł (według Kantar Media - zobacz szczegóły).

Autor:bg

KOMENTARZE(18)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas