Reklama2018-06-18
0

Initiative przejmuje od PHD obsługę mediową marki Converse

Firma Nike w trwającym od początku br. przetargu na globalną obsługę mediową marki Converse wybrała do współpracy dom mediowy Initiative (IPG Mediabrands). Tym samym kończy współpracę z należącą do Omnicomu agencją PHD.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę. Nie ujawniają też, które inne agencje mediowe uczestniczyły w przetargu. Na pewno nie brał w nim udziału dom mediowy PHD, który poprzednio zajmował się obsługą mediową Converse.

Wybór nowej agencji mediowej to kolejny krok w zmianach, jakie Nike wprowadza w komunikacji marki Converse. Są one reakcją na spadającą sprzedaż jej produktów. W ostatnim trzecim kwartale ub.r. Converse odnotował 8-procentowy spadek przychodów z roku na rok do 483 mln dolarów. Szefowie Nike zapowiedzieli zwiększenie aktywności marketingowych Converse, zwłaszcza w mediach cyfrowych.

W kwietniu Nike wybrało nową agencję reklamową do obsługi Converse - powierzyło ją agencji Wieden+Kennedy po wielu latach współpracy z agencjami Anomaly i R/GA.

Converse to kolejny nowy klient Initiative na szczeblu globalnym. W sierpniu ub.r. agencja zdobyła budżet mediowy Carlsberg Group, nieco później utrzymała obsługę firmy Amazon, zaś w listopadzie ub.r. została globalnym domem mediowym Lego.

Autor:bg

Więcej informacji:Nike, Converse, Initiative

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas