Rozpoczęła się nowa kampania telewizyjna kawy zbożowej Inka, produkowanej przez firmę Grana. Realizują ją agencje San Markos, Effective Media i D35.
Celem kampanii jest komunikacja nowego wariantu kawy Inka - karmelowego, a także pozostałych: czekoladowego i mlecznego.
Spot pokazuje, jak można połączyć pyszny smak z naturalnym produktem oraz to, jak przyjemnością można cieszyć się o każdej porze dnia.
Film reklamowy emitowany jest w wybranych stacjach telewizyjnych.
Kampania - przygotowana we współpracy z domem produkcyjnym D35 i domem mediowym Effective Media - jest kolejnym projektem realizowanym dla Inki przez agencję San Markos.
Kawy Inka poprzednio reklamowane były jesienią 2015 roku. Wówczas w reklamach wystąpiły Olga Kwiecińska i Agata Ziemnicka-Łaska, prowadzące program „Szczypta smaku” w TVN Style. San Markos pracuje dla kawy Inka od jesieni 2015 roku - wówczas agencja wygrała przetarg na obsługę reklamową tej marki.