PR2012-04-04
2

InnerValue i InnerLook wypromują Zakłady Mięsne Henryk Kania

Agencje InnerValue i InnerLook rozpoczęły współpracę w zakresie Public Relations oraz Investor Relations z Zakładami Mięsnymi Henryk Kania. Będą odpowiedzialne za PR korporacyjny, PR produktowy oraz relacje inwestorskie.

Do obowiązków agencji InnerValue należeć będzie opracowanie strategii komunikacji spółki z inwestorami indywidualnymi i instytucjonalnymi, mediami finansowymi oraz doradztwo w zakresie należytego wypełniania obowiązków informacyjnych. Za projekt odpowiedzialni będą Wojciech Iwaniuk oraz Łukasz Lewczuk.

Do zadań departamentu InnerLook należeć będzie kompleksowa obsługa z zakresu PR, w tym opracowanie strategii komunikacji, relacje z mediami, PR produktów marki Henryk Kania, prowadzenie biura prasowego oraz działania e-PR. Za projekt odpowiedzialna będzie Anastazja Pisula.

Klient wybrał agencję w postępowaniu ofertowym. Wcześniej dla zakładów mięsnych ZM Henryk Kania pracowała agencja Partner of Promotion.

Umowa został podpisana na czas nieokreślony.

Autor:mniej / megafon.pl / zero

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas