Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
InnerValue i InnerLook wypromują Zakłady Mięsne Henryk Kania
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Z Panią Anastazją P. współpracowałem dużo ponad 5 lat i myślę, że to bardzo dobre posunięcie dla w miarę nowoczesnej i prężnie rozwijającej się marki. Pierwsze efekty zresztą widać zarówno w telewizji, jaki i po opiniach w internecie. Pozdrawiam.
Żeś się bado wychylił ze znajomością nie powiem, tak ze 2 lata żeś się spóźnił z zachwalaniem tej babki ;D
Ale jeżeli to ona wypracowała aktualny wizerunek firmy, to nuff respect jak mawiają na czarnym lądzie! Dobry kawał roboty.