Internet2011-03-25
0

Insignia w internecie dla Boscha i Siemensa

Insignia będzie kompleksowo obsługiwać reklamowo marki Bosch i Siemens w internecie. Agencja wygrała przetarg zorganizowany przez kontrolującą te brandy firmę BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego.

Agencja interaktywna Insignia odpowiada za strategię, kreację oraz technologię wszystkich internetowych działań reklamowych marek Bosch i Siemens. – W przetargu pokazaliśmy że artykuły gospodarstwa domowego są częścią naszego życia, ciekawą i dającą przestrzeń dla niestandardowych działań w sieci – opisuje Tomasz Michalik, dyrektor kreatywny firmy. – O zwycięstwie Insignii zadecydowało zrozumienie potrzeb i charakteru obu marek oraz oryginalność zaproponowanej strategii – uzasadnia Zbigniew Sabat, specjalista ds. PR w firmie BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego. Umowę zawarto na czas nieokreślony.

Insignia realizuje już pierwsze kampanie dla obu brandów. Urządzenia Siemens promuje konkurs „Siemens Fresh Look”, którego twarzą i jurorką jest Karolina Malinowska (więcej na ten temat). Natomiast żelazka Bosch są reklamowane w kampanii pod hasłem „Moc w parze z bezpieczeństwem” (więcej na ten temat).

Autor:tw

Więcej informacji:Insignia

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas