Reklama2024-02-27
2

Właściciel marek Śniadaniowa i Palma kontynuuje współpracę z Insignią

Firma Bielmar, klient agencji Insignia od 2022 roku, przedłuża współpracę, obejmującą obsługę marek smarowideł Śniadaniowa i Palma. 

Do działań agencji niezmiennie należą między innymi przygotowywanie koncepcji i strategii marketingowych oraz planowanie i realizacja kampanii mediowych. W ich ramach tworzone są liczne materiały promocyjne, w tym copywriterskie.

– Kolejny rok powierzamy komunikację naszych flagowych marek agencji Insignia. Brand hero w postaci Pani Śniadaniowej w dalszym ciągu pracuje dla marki Śniadaniowa. Dla Palmy kontynuujemy komunikację platformową, która została wypracowana w poprzednim roku – mówi Małgorzata Sienkiewicz, marketing manager, Bielmar.

Współpraca poskutkowała szeregiem niestandardowych działań, których przykładem jest udział marki Śniadaniowa w Wielkiej Trasie Śniadaniowej. Z kolei Palma rozpoczęła swoją komunikację na TikToku. 

Autor:jd

Więcej informacji:Bielmar, Insignia, Śniadaniowa, Palma

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas