Reklama2024-02-06
0

Agencja WebTalk odpowiedzialna za obsługę komunikacyjną marki Beskidzki

Firma Bielmar wybrała agencję digitalową WebTalk do działań mającyh na celu odświeżenie wizerunku marki Olej Beskidzki. 

W ramach wygranego konkursu WebTalk odpowiada zarówno za tworzenie i strategię realizacji promocji marki wielokanałowo z uwzględnieniem: koncepcji kreatywnej, zakupu i optymalizacji mediów, produkcji spotu wizerunkowego i materiałów POS. 

Dla Oleju Beskidzkiego stworzona została nowa strona internetowa oraz prowadzone są działania z zakresu influencer marketingu.

- Tworząc strategie i plany dla naszych klientów, zawsze myślimy szerzej. Niezależnie czy mówimy o jednorazowej produkcji, czy stałej obsłudze mediowej w wielu kanałach - projektujemy rozwiązania, które w późniejszym etapie będą mogły być kontynuowane także w innych formach, dla spójnego wizerunku. Nawiązując współpracę z firmą Bielmar postawiliśmy przed sobą kolejne wyzwania - odświeżenia komunikacji marki, tak silnie zakorzenionej w świadomości konsumentów, zgodnie z najnowszymi trendami na rynku. Holistyczne podejście koncepcyjno-strategiczne sprawiły, że oprócz realizacji projektu zgodnie z założeniami wygranego konkursu rozszerzamy naszą współpracę o działania ongoingowe w 2024 r. - mówi Agata Szybilska-Czech, client service director w WebTalk.

Kampania została zaplanowana na dwa flighty i potrwa do końca roku kalendarzowego. WebTalk będzie odpowiadać również za komunikację ongoingową marki w kanałach social media (Facebook, Instagram, TikTok), cykliczne współprace z content creatorami oraz kampanie mediowe, wspierające stałe działania komunikacyjne w social media w 2024 r. 

Autor:bg

Więcej informacji:Olej Beskidzki, Bielmar, WebTalk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas