Reklama2016-04-24
0

Inspirujące wzornictwo w nowych reklamach urządzeń kuchennych Amica IN (wideo)

Wystartowała najnowsza odsłona kampanii telewizyjnej promująca linię urządzeń kuchennych Amica IN. przygotowana przez agencje Value Media, Change i Q&A Communications.

Kampanię wspiera spot reklamowy emitowany w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych. Reklama skupia się na inspirującym aspekcie wzornictwa sprzętu Amica, który nawiązuje do światowych trendów designu i projektowania. Podkreśla także techniczne możliwości serii Amica IN.

Do końca kwietnia reklama będzie emitowana w dotychczasowej formie, a od maja zostanie uzupełniona informacjami o nowej promocji konsumenckiej.

Amica w swojej kampanii zdecydowała się także na szerokie wykorzystanie internetu, m.in. poprzez banery statyczne i animowane, linki sponsorowane, targetowanie behawioralne, remarketing, reklamy w internecie mobilnym i mediach społecznościowych.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media. Realizacją spotu, którego reżyserem był Łukasz Kośmicki, zajęła się agencja Change. Za komunikację PR Amica odpowiada Q&A Communications.

Linia Amica IN poprzednio promowana była w grudniu ub.r.

Autor:bg

Więcej informacji:Amica, Amica IN, AGD

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas