Internet2019-07-31
0

Instagram udostępnia opcję zbiórek charytatywnych przez Stories

Instagram oficjalnie wprowadza do Polski i innych 28 państw europejskcuh opcje organizacji zbiórek charytatywnych w sekcji Stories.

Dzięki specjalnie utworzonej naklejce do zastosowania w ramach relacji na Instagramie możliwe będzie utworzenie 24-godzinnej zbiórki na rzecz wskazanej organizacji pozarządowej. Klikając w naklejkę, będzie można łatwo wesprzeć organizację finansowo, bez opuszczania aplikacji.

Nowe narzędzie opiera się na tej samej technologii, która pozwala organizować zbiórki na Facebooku. Serwis nie pobiera żadnych opłat z tytułu pośrednictwa – całość przekazywanych darowizn trafia do organizacji.

Naklejki charytatywne na Instagramie są już dostępne w USA. Oprócz Polski udostępniono je w 28 europejskich państwach. Aby móc korzystać z funkcji, należy połączyć swoje profile z Facebooka i Instagrama, przełączyć konto na konto firmowe i skategoryzować je jako organizacja non-profit.

W drugim kwartale br. Facebook zanotował wzrost wpływów o 27,6 proc. do 16,89 mld dolarów oraz 2,62 mld dolarów zysku netto (wobec 5,11 mld dolarów rok wcześniej).

 

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas