Prasa2016-10-20
0

„InStyle” w wersji drukowanej zniknie z rynku brytyjskiego

Magazyn modowy „InStyle” wydawany przez Time Inc. wkrótce przestanie ukazywać się w wersji drukowanej w Wielkiej Brytanii. Numer grudniowy będzie jego ostatnim wydaniem.

Wydawca magazynu planuje wprowadzenie i realizację nowej strategii digitalowej we współpracy z zespołem amerykańskiego „InStyle”. Przewiduje wzrost na wszystkich swoich platformach cyfrowych w Wielkiej Brytanii o 200 proc. w 2017 roku. Obecnie zespoły wydawnicze w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii pracują nad nową platformą internetową dla rynku brytyjskiego.

„InStyle” w Wielkiej Brytanii ukazuje się od 2001 roku, a jego serwis internetowy działa tam od 2007 roku.

Redaktor naczelna Charlotte Moore uzasadnia, że pismo zostało dotknięte zmianami związanymi z konsumpcją mediów. Tłumaczy, że świat mody dramatycznie szybko się zmienia, na co reagują odbiorcy magazynu. Na te zmiany musi też zareagować pismo.

W pierwszej połowie br. średnia sprzedaż „InStyle” w Wielkiej Brytanii wyniosła 78 262 egz. Było to 18 proc. mniej niż rok wcześniej.

Zdaniem wydawcy zwiększenie zawartości cyfrowej magazynu spowoduje, że magazyn w wersji internetowej będzie atrakcyjny zarówno dla jego odbiorców, jak i partnerów reklamowych.

Zespół redakcyjny magazynu liczy 26 osób. Obecnie prowadzone są rozmowy z pracownikami, co do ich dalszej przyszłości w wydawnictwie.

Autor:bg

Więcej informacji:InStyle, Time Inc

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas