Nowy kryminalny serial Dwójki “Instynkt” ogląda mniej osób niż gromadzą w tym w czasie główni konkurenci stacji. Produkcja o ponad 700 tys. widzów obniżyła też oglądalność pasma.
Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że po trzech odcinkach “Instynkt” ma średnio 1,64 mln widzów, co daje Dwójce 12,36 proc. udziału w grupie 4+ i 12,33 proc. w komercyjnej 16-49. To znacznie mniej niż stacja osiągała w tym samym paśmie (czwartki 21.45 – 22.30) w analogicznym okresie ub.r. – wtedy oglądało ją bowiem 2,36 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 18,17 proc. i 19,79 proc.
W czasie nadawania serialu TVP 2 zajmuje dopiero miejsce czwarte miejsc w rynku zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej. Liderem jest TVP 1 nadająca w tym czasie “Sprawę dla reportera” oraz filmy fabularne, co daje jej 21,33 proc. udziału w 4+, dalej plasują się Polsat (“Hotel 52”, “Szpilki na Giewoncie”; 18,02 proc.) i TVN (filmy fabularne; 12,67 proc.).
Dane telemetryczne pokazują, że “Instynkt” oglądany jest głównie przez kobiety, widzów powyżej 30. roku życia oraz mieszkańców małych i dużych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
“Instynkt” to opowieść o tajemniczej komisarz Annie Oster, która wraz z ekipą ze stołecznej dochodzeniówki rozwiązuje zagadki kryminalne, zbliżając się do poznania tajemnicy o sobie. W roli głównej występuje Danuta Stenka, a całość wyreżyserował Patryk Vega.
Oglądalność “Instynkt" odcinek po odcinku
Zobacz tabelę
Widownia konkurencji w czasie emisji serialu
Profil widowni produkcji