Reklama2021-09-28
0

Bebiko 2 reklamuje się hasłem „Instynkt mamy”

Nutricia wraz z marką Bebiko 2 ruszają z kampanią reklamową „Instynkt mamy". Koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja Havas Warsaw.

Prowadzone działania reklamowe obejmują swoim zasięgiem telewizję, punkty sprzedaży oraz internet, w tym media społecznościowe – YouTube, Facebook i Instagram.

Nowa kampania Bebiko 2 podkreśla, że macierzyństwo to wyjątkowy okres w życiu kobiety. Kiedy zostaje ona mamą, odkrywa zachwycającą moc swojego ciała, mądrość oraz swój naturalny instynkt. Marka Bebiko 2 promuje w kampanii swój produkt - mleko Bebiko 2 NUTRIflor Expert.

Kampania będzie realizowana w telewizji, punktach sprzedaży i Internecie. Zostaną uruchomione zasięgowe działania online, m.in. na platformach VOD, YouTube, oraz social media – Facebook i Instagram.

Za koncept kreatywny i jego realizację odpowiada agencja Havas Warsaw. Postprodukcją zajęło się studio Badi Badi. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, media online – K2 Precise, a działania PR prowadzi Alert Media Communications.

Autor:jd

Więcej informacji:Nutricia, Bebiko 2, Instynkt mamy

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas