Internet2022-10-12
0

Integral Ad Science i DoubleVerify partnerami pomiarowymi Netflix

Fot. PixabayFot. Pixabay

Netflix wybrała firmy DoubleVerify i Integral Ad Science jako swoich partnerów pomiarowych przed uruchomieniem reklam na swojej platformie, zapowiadanych na przyszły miesiąc.

Netflix zawarł umowę z dwiema zewnętrznymi firmami pomiarowymi, aby zapewnić reklamodawców, że może w zakresie emisji reklam oferować standardy branżowe.

Netflix szykuje się do zaprezentowania swojego produktu reklamowego we współpracy z partnerem technologicznym Microsoft. Współpraca z DoubleVerify i Integral Ad Science ma służyć do m.in. informowania reklamodawców, gdzie będą wyświetlane ich reklamy.

Zarówno DoubleVerify, jak i Integral Ad Science mierzą głównie to, kiedy reklama jest wyświetlana, i stosują zabezpieczenia przed oszustwami.

Reklamodawcy nadal będą potrzebować dodatkowych partnerów pomiarowych, aby śledzić kampanię Netflix aż do konwersji.

Zdaniem ekspertów ta umowa powinna uspokoić reklamodawców, którzy kwestionują kosztowny CMP Netflixa o wartości 65 dolarów, nie mogąc zaoferować podstawowych parametrów reklamowych.

Autor:bg

Więcej informacji:Netflix, reklamy

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas