Reklama2015-06-12
0

Interaktywny billboard Fiata pomaga parkować (wideo)

Agencja Leo Burnett Germany wykorzystała w nowej kampanii Fiata interaktywny billboard, który pomaga kierowcom parkować równolegle do osi jezdni.

Billboardy rozmieszczono na ulicach miasta w miejscach, w których kierowcy często parkują auta wzdłuż jezdni, tuż przy krawędzi krawężnika. W cyfrowych ekranach zastosowano specjalne oprogramowanie i czujnik, który mierzy odległość parkującego właśnie samochodu od zderzaka auta, który stoi tuż za nim. W odpowiednim momencie wybrana postać na billboardzie gestami rąk pokazuje kierowcy parkującego samochodu, ile ma jeszcze miejsca do zaparkowania tuż za sobą a przed autem, które znajduje się tuż za nim.

Instrukcji tych udzielają różne postacie: skąpo ubrana kobieta, mała dziewczynka, staruszek. Gdy kierowca już prawidłowo zaparkuje, bohater na ekranie okazuje różnymi gestami radość i zadowolenie, jakby mówiąc: „udało się”.

Interaktywne cyfrowe billboardy przygotowane przez Leo Burnett Germany promują asystenta parkowania dostępnego w wybranych modelach samochodów marki Fiat.

Autor:bg

Więcej informacji:Fiat, interaktywny billboard

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas