Internet 2010-07-02
2

Interia zmienia nazwę agencji Sempathy na Semahead

Uruchomiona niedawno przez Interię agencja Sempathy zmienia nazwę na Semahead. Firma pracuje już dla pierwszych klientów.

Specjalizująca się w marketingu w wyszukiwarkach agencja Sempathy, którą Interia uruchomiła w kwietniu bieżącego roku (więcej), od kilku dni działa pod nazwą Semahead. Rebranding ma zapewnić firmie większą rozpoznawalność na rynku oraz podkreślać jej indywidualizm.

Przez pierwsze tygodnie funkcjonowania agencja pozyskała już klientów takich jak Iwostin, Grudnik oraz Prywatna Wyższa Szkoła Businessu, Administracji i Technik Komputerowych w Warszawie, dla których przygotowuje kampanie PPC. Ponadto firma świadczy obecnie usługi SEO dla serwisu Infopraca.pl oraz realizuje działania łączące SEO i wizerunkowe kampanie PPC dla witryn Esensa.pl i Obsessive24.pl.

Autor: tw

Więcej informacji: Interia, Sempathy, Semahead, SEO

KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas