Reklama2018-05-22
0

Dwie agencje walczą o obsługę Intermarché

W finale przetargu na obsługę strategiczno-kreatywną sieci supermarketów Intermarché znalazły się dwie agencje.

Grupa Muszkieterów, do której należy marka, postępowanie rozstrzygnie do końca czerwca. - Jesteśmy w trakcie prac w ramach przetargu i z tego powodu nie możemy udzielić dodatkowych informacji - informuje portal Wirtualnemedia.pl Eliza Orepiuk-Szymura, dyrektor ds. komunikacji i informacji w Muszkieterach.

Przetarg na obsługę Intermarché trwa od marca tego roku. Wybrana agencja zajmie się działaniami w obszarach ATL, BTL i digital.

We wrześniu ub.r. marka uruchomiła fanpage na Facebooku, jego prowadzeniem zajęła się agencja Get More Social. Wielkanocą kampanię reklamową sieci przygotowały Hand Made i Imperia Film.

Intermarché ma w Polsce 230 sklepów. Francuska sieć prowadzona jest przez niezależnych przedsiębiorców Muszkieterów.

 

Autor:jd

Więcej informacji:Intermarché

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas