Nestlé Polska powierzyła agencji Unique One przygotowanie konkursu pod hasłem „Miękkie lądowanie po wakacjach. Twarda gotówka od Nestlé”, który jest realizowany w sklepach sieci Intermarché.
Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są od 31 sierpnia do 13 września 2021 roku. W konkursie biorą udział wybrane marki, m.in. Nescafé, Nescafé Dolce Gusto, Lion, Kit Kat, Princessa, Winiary, Maggi, Nesvita dostępne w sklepach sieci Intermarché.
Aby wziąć udział w konkursie należy jednorazowo kupić produkty Nestlé objęte tą akcją za min. 20 zł, a następnie wysłać SMS pod numer 70711 (koszt SMS’a 0,62 zł z VAT), wpisując w treści numer z paragonu i odpowiadając na pytanie: "Opisz jaki jest twój plan na wejście w powakacyjną codzienność". Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony.
Nagrody w konkursie Intermarché
Codziennie do wygrania w konkursie są bony do Intermarché (3 x 100 zł) oraz gotówka (3 x 300 zł). Na koniec spośród wszystkich prawidłowych zgłoszeń komisja wyłoni laureatów nagród głównych 10 000 zł (2 x 10 000 zł).
Agencja Unique One odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę konkursu. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (plakaty, wobblery) oraz reklamą w gazetce sieci Intermarché.