Reklama2015-02-24
1

Internautki i blogerki testują spray do powiek Optrex

Internautki współpracujące jako ambasadorki z agencją Streetcom Polska przetestują produkty firmy Reckitt Benckiser. Pięciotygodniowa kampania marketingu rekomendacji dotyczyć będzie sprayu na zamknięte powieki - Optrex.

Kampania ruszyła 23 lutego, zostało do niej zaproszonych tysiąc ambasadorek, w wieku 25-55 lat, w tym dziesięć blogerek. To głównie kobiety, które pracują przy komputerze, mające problem z zaczerwienieniem i zmęczeniem oczu.

Kampania ma budować świadomość marki Optrex wśród grupy docelowej oraz podkreślić unikalność i innowacyjność produktu.

Kampania prowadzona jest zarówno w internecie i poza nim. Ambasadorki, które otrzymały zestawy zawierające spray Optrex, mają za zadanie rekomendować go wśród znajomych, a także dzielić się swoimi opiniami w mediach społecznościowych.

Autor:bg

Więcej informacji:Optrex, Reckitt Benckiser

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas