Badania2014-03-06
2

Internet wiodącym źródłem informacji i rozrywki dla Polaków

Gdyby Polacy mieli wybrać tylko jedno medium informacyjno-rozrywkowe, aż 82 proc. wskazałoby internet. Jedynie co dziesiąta osoba wybrałaby telewizję, a po kilka procent radio lub prasę drukowaną.

Wyniki sondażu SW Research wskazują, że wiek respondenta nie wpływa znacząco na preferencje dotyczące wyboru kluczowego medium. W każdej z grup wiekowych przewaga odpowiedzi „internet” nad innymi mediami jest bardzo znacząca.

Pytanie: Wyobraź sobie, że przez rok miał(a)byś korzystać tylko z jednego medium informacyjnego i rozrywkowego. Zaznacz jedno, które byś wybrał(a):

Badanie zostało przeprowadzone na zlecenie Think Kong w dniach 24-28 stycznia 2014 roku metodą internetowych zestandaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych (CAWI) przez agencję SW Research. Próba badawcza miała charakter losowy i objęła 814 respondentów. Operatem losowania był panel internetowy SW Panel, do udziału w badaniu zaproszono osoby w wieku od 16 do 69 lat.

Autor:jj

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas