Rusza świąteczna kampania Coca-Coli. W ramach akcji napój jestdostępny w okazjonalnych opakowaniach, a w internecie prowadzone sąlicytacje misiów.
W ramach świątecznej kampanii Coca-Coli napój trafia dosprzedaży w promocyjnych opakowaniach, a w wybranych kanałachdystrybucji pojawi się też w szklanych butelkach o pojemności 0,33l z postacią św. Mikołaja. Ponadto w niektórych miastach produktbędzie można kupić przed wejściami do hipermarketów, a obsługastoisk zapewni transport zakupionych napojów do samochodówklientów. Jednocześnie w serwisie internetowym Zapunktowani.plruszyła licytacja białych pluszowych misiów, z których mniejszemożna otrzymać co godzinę, wysyłając SMS-em kod spod nakrętkipromocyjnego opakowania Coca-Coli lub logując się na stronie,natomiast większe należy wylicytować. W świątecznej odsłonieuruchomiona też zostanie strona coke.pl, na której za kod spodnakrętki można pobrać na telefon komórkowy grę "ŚwiąteczneŁowy".
Akcji - zaplanowanej do 27 grudnia - będzie towarzyszyćtelewizyjna kampania reklamowa, której kreację przygotowała agencjaMcCann Ericsson, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.Działania w internecie prowadzi natomiast agencja K2 Internet, a zapublic relations odpowiada agencja Edelman Polska.