Internet2010-03-22
0

Internetowy konkurs zdjęciowy promuje soki Leon

Ruszyła promocja soków Leon, w której należy uzupełniać internetowy album  zdjęciowy dzięki kodom z ich opakowań. Akcję prowadzi firma Hortex we współpracy z agencją byss.pl.

W ramach rozpoczętej właśnie promocji soków Leon kody z ich opakowań należy, po zalogowaniu się, wprowadzać na stronie WyspaLeona.pl, uruchomionej na początku bieżącego roku (więcej). W ten sposób uzupełnia się trzy albumy tematyczne: „Zwierzęta”, „Świat” oraz „Ja i moje ciało”. Wśród uczestników akcji co 5 minut są losowane nagrody, takie jak gry edukacyjne, encyklopedie oraz – dla zdobywcy największej liczy punktów – konsola Nintendo Wii.

Promocję – zaplanowaną do końca maja – wspiera kampania reklamowa prowadzona m.in. w telewizji. Akcję realizuje firma Hortex we współpracy z agencją byss.pl, która przygotowała kompleksową platformę na potrzebę tych działań.

Autor:tw

Więcej informacji:Leon, Hortex, byss.pl

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas