Reklama2012-07-12
6

Inwestycje w kolejnej reklamie PZU z Januszem Rewińskim (wideo)

Do emisji trafił kolejny spot z Januszem Rewińskim reklamujący nowy wizerunek PZU. Całą kampanię przygotowały i realizują firmy PZL, Papaya Films, Lunapark, Box, K2, Starlink i ACR.

W nowym spocie PZU Janusz Rewiński kolejny raz wciela się w rolę ducha molocha krążącego po firmie. Tym razem trafia do pomieszczenia, które kiedyś było stołówką, a teraz jest centrum inwestycyjnym. Taki przekaz ma podkreślać, że PZU skutecznie pomnaża środki powierzone przez klientów.

>>> Jak moloch Janusz Rewiński zmienia PZU (wideo making of)

Kampania nowego wizerunku PZU trwa od połowy maja, obejmując telewizję, prasę, internet, kina oraz outdoor. Akcja jest zaplanowana do końca lipca, natomiast cały rebranding firmy potrwa do końca br. i będzie kosztować 25 mln zł.

>>> Prezes PZU zadowolony z efektów zmiany wizerunku
 

Kreację kampanii przygotowała agencja PZL, reklamy do internetu - agencja K2, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe Starlink i ACR. Spoty z Januszem Rewińskim nakręcił Paweł Edelman, wyreżyserował Iwo Zaniewski, wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films, natomiast ich postprodukcją zajęła się firma Lunapark, a udźwiękowieniem - studio Box.

Autor:tw

Więcej informacji:PZU, Janusz Rewiński

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas