Reklama2015-03-31
0

IPG tworzy Mediabrands Studio na czele z Moniką Wójcicką

Monika WójcickaMonika Wójcicka

Mediabrands Studios to nowa komórka odpowiedzialna za branded content i niestandardowe rozwiązania mediowe, działająca na rzecz klientów grupy IPG Mediabrands (obejmującej domy mediowe Universal McCann, Initative, BPN i U2 Media). Kierują nią Monika Wójcicka.

Mediabrands Studios ma być odpowiedzią na aktualny kierunek rozwoju mediów, w którym liczy się nie tylko ilość, ale głównie jakość przekazów wykorzystujących innowacyjne rozwiązania i kanały komunikacji. - Mediabrands Studios ma przede wszystkim odpowiadać na potrzeby klientów, wytyczając nowe drogi w tworzeniu kontentu na różnych platformach. Przy tworzeniu kreatywnych rozwiązań nie zapominamy o celach biznesowych klienta i wyznaczaniu mierników jego sukcesu - opisuje Monika Wójcicka, szefowa nowej struktury.

Pierwsze realizacje Mediabrands Studios można oglądać w programach wiosennej ramówki głównych stacji telewizyjnych. Od marca Oranżada Hellena lokowana jest w programach TVN „You Can Dance” i „Kuba Wojewódzki” oraz w show Polsatu „Twoja twarz brzmi znajomo” (zobacz szczegóły). Z kolei marka przypraw Appetita jest promowana jako sponsor kolejnej edycji „Top Chefa” (więcej o tym) i „Ewa gotuje” (Polsat) oraz w „Piekielnym hotelu” (TVN), zaś produkty marki Storck towarzyszą uczestnikom nadawanego w TVN talent show „Mali Giganci”.

Kierująca Mediabrands Studios Monika Wójcicka z branżą mediową związana jest od 2006 roku. Specjalizuje się głównie w tworzeniu i realizacji niestandardowych projektów, których celem jest dotarcie do różnych grup konsumentów. Od 7 lat zajmuje się realizacją projektów lokowania produktów w różnych mediach i kampanii cross mediowych oraz tworzeniem ofert dostosowanych do konkretnych klientów. Ostatnio w Universal McCann zajmowała stanowisko head of UM Entertainment.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas