Badania2012-01-31
1

Ipsos w Polsce z nową strukturą

W polskim Ipsos, po połączeniu z Synovate, powstała nowa struktura firmy. Menedżerowie zarządzający połączoną firmą pochodzą zarówno z jednej, jak i z drugiej spółki.

Obecnie Ipsos w Polsce, którym po połączeniu z Synovate kieruje Kurt Thompson (więcej na ten temat), tworzą trzy główne działy: Ipsos Marketing (zajmujący się badaniami wspierającymi wprowadzanie nowych produktów, zarządzanie produktami i budowanie strategii marki), Ipsos ASI (eksperci od badań reklamy) oraz Ipsos Loyalty (dział koncentrujący się na badaniach satysfakcji i lojalności klientów). Prócz tego wydzielony został dział specjalizujący się w badaniach dla sektora farmaceutycznego – Ipsos Healthcare.

Ipsos Marketing jest zarządzany przez trzy osoby: Annę Forycką, pełniącą jak przed połączeniem funkcję dyrektora badań ilościowych, a także dwóch dyrektorów badań jakościowych: Kamilę Janiszek, piastującą tę funkcję także poprzednio oraz Patrycję Szymańską, wcześniej w regionalnego dyrektora ds. badań jakościowych i szkoleń w Synovate.

Ipsos ASI dalej kierowany jest przez Mateusza Głowackiego i jego zastępcę Patryka Polkowskiego.

Ipsos Loyalty jest z kolei zarządzany przez Marię Spanou, wcześniej regionalnego dyrektora ds. badań i kluczowych klientów w Synovate, zaś jej zastępcą został Andrzej Anterszlak, wcześniej kierownik zespołu badań ilościowych w Ipsos.

Dział Ipsos Healthcare jest natomiast prowadzony przez Rafała Dobrowolskiego, przed połączeniem dyrektora ds. badań w Synovate.

Steven Vogt, wcześniej dyrektor Ipsos Loyalty, objął stanowisko Wiceprezesa ds. relacji z klientami, zaś za rozwój nowego biznesu odpowiada Mariusz Smoliński, wcześniej dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Synovate.

Autor:km

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas