PR2020-12-18
0

iPublicity obsługuje platformę FlixMojo

fot. mat. pras.fot. mat. pras.

Nowa platforma na polskim rynku VOD - Flixmojo - współpracuje z agencją PR iPublicity.

iPublicity odpowiadać będzie za budowanie wizerunku oraz komunikację. Będzie pełnić funkcję zewnętrznego działu PR Flixmojo.

W ramach umowy agencja zajmie się bieżącym doradztwem komunikacyjnym, prowadzeniem biura prasowego i relacji z mediami oraz obsługą social mediów platformy.

Platforma FlixMojo zadebiutowała w Polsce w połowie grudnia br. W jej ofercie znajduje się ok. tysiąca pozycji. Wśród nich jest biblioteka seriali animowanych dla dzieci, seriale amerykańskie, polskie, czeskie i rosyjskie. FlixMojo finalizuje również pozyskanie praw do dużej biblioteki kina Bollywood oraz takich firm jak Europa Corp., Filmax, LatidoFilms, American Films, Gaumont. Wszystkie filmy dostępne są w polskich wersjach językowych. Co tydzień planowane są premiery. Dostęp do serwisu kosztuje 9,99 zł miesięcznie.

 

Autor:jd

Więcej informacji:Flixmojo, iPublicity

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas