PR 2019-08-19
1

Iskrzenie Studio wypromuje markę Chitosan

Iskrzenie Studio wdroży i obsłuży komunikację produktów z linii Chitosan polskiej firmy Chitone, produkującej naturalne kosmetyki.

Iskrzenie będzie odpowiadało za obsługę marki Chitosan w mediach społecznościowych (Facebook,  Instagram, Linkedin) oraz public relations. Studio odpowiadać będzie za aktywności z obszaru influencer marketingu.

Dodatkowo studio zaprojektowało key visual brandu oraz pełną oprawę wizualną komunikacji w social mediach. Współpraca obejmuje działania z zakresu PR, marketingu, promocji oraz social media; prowadzenie komunikacji na platformach.

Studio Iskrzenie powstało w marcu, 2019 roku. Powołali je projektant Artur Kluska i strateg mediowy Mikołaj Nowak, wcześniej związany z Grupą ZPR Media i Grupą TVN.

Autor: jd

Więcej informacji: Iskrzenie Studio, Chitosan, Chitone

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas