Reklama2017-11-27
0

Isobar Polska obroniła w przetargu obsługę Provident Polska

Firma pożyczkowa Provident Polska rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną. Zlecenie obroniła agencja Isobar Polska, pracująca dla tego klienta od 2015 roku.

Isobar Polska (Dentsu Aegis Network) będzie odpowiadać za koncepty strategiczne i kreatywne, działania ATL i BTL, a także za realizację projektów z zakresu digital.

- Nasza oferta nieustannie się rozwija, wprowadzamy nowe produkty finansowe, które można kupić już nie tylko w tradycyjny sposób - u doradcy, ale także przez internet. W związku z tym musimy umiejętnie trafiać z komunikacją do coraz bardziej różnorodnej grupy klientów - mówi Andrzej Zackiewicz, dyrektor departamentu e-commerce i komunikacji marketingowej Provident Polska.

W ciągu ostatnich dwóch lat agencja obsługiwała Providenta w zakresie komunikacji produktowej i wizerunkowej - była odpowiedzialna m.in. za kampanię repozycjonowania marki pod hasłem „Wierzymy w Twój plan” i 20-lecia jej obecności w Polsce. W sierpniu tego roku zrealizowała kampanię oferty pożyczki dla klientów indywidualnych „Bierzesz teraz, spłacasz później” 

Umowa z Isobar Polska zostanie zawarta na kolejne dwa lata.

Autor:jd

Więcej informacji:Provident Polska, Isobar Polska

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas