Reklama2022-11-10
0

Isover w reklamie podkreśla, że ocieplenie domu pomaga zmniejszyć rachunki za ogrzewanie

Marka produktów do termoizolacji budynków Isover startuje z kampanią reklamową „Ociepl dom, płać mniej za ogrzewanie”.

Najnowsza kampania Isover (Grupa Saint-Gobain) ma na celu nie tylko zwiększenie rozpoznawalności oraz prezentację produktów marki, ale także zwrócenie uwagi na problem nieszczelności termoizolacyjnej budynków mieszkalnych oraz wynikającą z niego utratę energii, a w efekcie także straty finansowe.

Kampania reklamowa  „Ociepl dom, płać mniej za ogrzewanie” obejmuje sponsoring w największych stacjach telewizyjnych, takich jak TVN, Polsat czy TVP, a także zakup przestrzeni reklamowej przy autostradach i drogach ekspresowych. Kreacje digitalowe będą widoczne na głównych stronach portali ogólnotematycznych, w serwisach ekonomicznych i gospodarczych, mediach sportowych oraz w kanałach social media. Dodatkowo prowadzone będą również kampanie radiowe na antenie Radia Zet, Antyradia i Meloradia.

Za stworzenie koncepcji kampanii, kreacji digital i produkcję contentu video odpowiedzialna jest agencja reklamowa Advertiva z Poznania, natomiast planowaniem komunikacji i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajęła się agencja mediowa Mindshare Polska.

Autor:jd

Więcej informacji:Isover, kampania reklamowa

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas