Reklama2021-09-14
3

Izabela Albrychiewicz ma szersze kompetencje regionalne w GroupM

Izabela Albrychiewicz, CEO polskiego oddziału GroupM (do spółki należą agencje mediowe Wavemaker, MediaCom, Mindshare), obejmuje szersze kompetencje w regionie Europy Środkowo i Wschodniej. Jako cluster lead ma rozwijać i uspójniać ofertę spółki na rynkach CEE.

Izabela Albrychiewicz obejmuje nową regionalną rolę cluster lead w sieci GroupM, czyli platformie technologicznej i negocjacyjnej reprezentującej agencje mediowe WPP: MediaCom, Wavemaker oraz Mindshare.

W nowej roli ma wspierać rozwój oferty oraz kompetencji biur GroupM w Czechach, Słowacji, na Węgrzech, Ukrainie, w Rumunii, Serbii oraz Chorwacji. Oznacza to, że odpowiada za pomoc w uruchamianiu usług i marek specjalistycznych oraz wymianę narzędzi, technologii i wiedzy pomiędzy spółkami GroupM w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. 

Sieć powierzyła Izabeli Albrychiewicz szersze kompetencje po dwóch latach zarządzania polską spółką grupy.

- GroupM Poland jest w wielu wymiarach inspiracją dla rynków regionu. Technologicznie jest jednym z najlepiej rozwiniętych oddziałów, pokazuje też ciekawe kierunki rozwoju oferty. Przykładem może tu służyć choćby mSpark, czyli platforma innowacji zrzeszająca startupy marketingowo-technologiczne. Szkoda byłoby sukcesu takiej marki nie przenieść na inne rynki – mówi Demet İkiler, CEO GroupM na region EMEA.

Izabela Albrychiewicz ma ponad 20 lat doświadczenia w branży reklamowej. Z WPP jest związana od 1999 r., początkowo w MEC (później Wavemaker), którym zarządzała od 2011 r., a od 2019 r. - w GroupM. Poza pracą na rzecz firmy jest aktywnie zaangażowana w życie branży. Izabela Albrychiewicz jest członkinią rady nadzorczej SAR, od 6 lat zasiada w zarządzie IAA.
 

Autor:bg

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas