PR2021-02-02
4

Izabella Rokicka kieruje komunikacją Carrefour Polska

Izabella Rokicka Izabella Rokicka

Od początku lutego w Carrefour Polska rozpoczął funkcjonowanie dział komunikacji, na którego czele stanęła Izabella Rokicka. Objęła nową funkcję dyrektora komunikacji. Z firmą pożegnała się rzeczniczka prasowa Maria Cieślikowska.

Celem zmian jest "lepsze wsparcie realizacji celów biznesowych poprzez wzmocnienie spójności oraz wykorzystanie synergii komunikacji zewnętrznej, korporacyjnej i wewnętrznej", jak podaje Carrefour Polska w komunikacie.

- Chcemy połączyć dotychczasowe kompetencje działu relacji zewnętrznych i PR oraz zespołów odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną i wizerunek pracodawcy, tworząc Dział Komunikacji. Tym samym, stawiamy przed nowym Działem ambitne wyzwania, w tym standaryzację i uproszczenie procesów, a także wspólnych narzędzi oraz zachowanie dużej spójności w komunikacji marki przy bliskiej współpracy z zespołem marketingowym - powiedział Tareck Ouaibi, dyrektor generalny Carrefour Polska.

Izabella Rokicka szefową komunikacji Carrefour Polska

Stanowisko dyrektora komunikacji obejmie Izabella Rokicka, która będzie zarządzała nowym zespołem komunikacji. Do nowego działu komunikacji został włączony dotychczasowy dział komunikacji zewnętrznej i PR, zaś jego dotychczasowy dyrektor i rzecznik prasowy Maria Cieślikowska rozstała się z firmą.

Rokicka pracowała między innymi w największych firmach branży budowlanej, odpowiadając za komunikację wewnętrzną, PR, obszar CSR oraz Public Affairs. Zakładała i przez 11 lat prowadziła działania Fundacji „Budujemy Przyszłość”. Od wielu lat aktywnie angażuje się w promowanie idei dialogu społecznego, zrównoważonego rozwoju, promocję kobiet w biznesie oraz komunikację i współpracę z lokalnymi społecznościami.

Izabella Rokicka jest absolwentką Uniwersytetu w Sztokholmie i London School of Public Relations.

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów  w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach.

Autor:jd

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas