Prasa2009-10-30
0

Izdebski odchodzi z Polskapresse, Kasprzak nowym szefem marketingu

Waldemar Izdebski, dotychczasowy dyrektor marketingu GrupyWydawniczej Polskapresse, odchodzi ze spółki za porozumieniemstron. Nowym szefem marketingu w wydawnictwie zostanie od listopadabr. Dariusz Kasprzak.

Zarówno sam Izdebski jak i Magdalena Chudzikiewicz, rzecznikprasowa Polskapresse, nie komentują przyczyn jego rozstania zfirmą. Z Polskapresse Izdebski związany był od listopada 2007 roku,gdy objął stanowisko dyrektora ds. marketingu i badańmarketingowych. Natomiast dyrektorem marketingu wydawnictwa zostałw kwietniu 2008 roku. Wcześniej pracował w Mediatak m.in. jakodyrektor marketingu i badań marketingowych. Pytany o dalsze planyzawodowe mówi tylko, że chce pozostać w branży medialnej.

Dariusz Kasprzak przychodzi do Polskapresse z firmy CeWe ColorPolska, gdzie od 2003 roku był dyrektorem sprzedaży i marketingu.Wcześniej pracował w Kama Foods S.A. Warszawa jako m.in. nationalsales manager.

Autor:pp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas