Reklama2013-11-25
8

„Ja też w Ciebie wierzę” w bożonarodzeniowej kampanii Coca-Coli (wideo)

Startuje kampania marketingowa Coca-Coli związana z Bożym Narodzeniem. Akcję - opartą na piosence Elvisa Presleya i haśle „Ja też w Ciebie wierzę” - przygotowały firmy McCann Warsaw, Next, Starcom i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Bohaterami bożonarodzeniowej reklamy Coca-Coli są zwykli ludzie, którzy w codziennych sytuacjach okazują sobie życzliwość i przyjazne gesty. Wszystkich nastraja do tego Święty Mikołaj, który symbolicznie odpowiada za wytworzenie między nimi dobroci i ciepła. Towarzyszy temu piosenka Elvisa Presleya „Can’t help falling in love with you”.

Akcja przebiega pod hasłem „Ja też w Ciebie wierzę”. - Chcemy zachęcić wszystkich do wzajemnego okazywania i przekazywania życzliwości. Nie musi być to coś dużego. Liczy się fakt, że pragniemy komuś sprawić przyjemność. Niczym święty Mikołaj, który na te kilka chwil pozwala nam przejąć swoją rolę - opisuje przekaz kampanii Urszula Szymczyk, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

Akcja reklamowa zaczyna się w najbliższą niedzielę i będzie prowadzona w telewizji (największe kanały) oraz internecie (m.in. social media). Ponadto do sprzedaży trafią butelki Coca-Coli ze świątecznymi etykietami.

Adaptacją globalnego spotu zajęła się agencja McCann Warsaw, aktywności w internecie realizuje agencja Next, media kupił dom mediowy Starcom, a za działania public relations odpowiada agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Autor:tw

Więcej informacji:Coca-Cola

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas