Telewizja2018-12-01
0

Jacek Osadnik po czterech latach pracy odszedł z SPI International

Jacek Osadnik, fot. Cezary ChojnowskiJacek Osadnik, fot. Cezary Chojnowski

Jacek Osadnik, ostatnio global marketing director w SPI International (nadawca takich kanałów tv, jak m.in. Zoom TV, Kino Polska, Filmbox), po blisko czterech latach pracy zakończył pracę w firmie. Obecnie związany jest z agencją marketingową RIX Group AG.

W agencji RIX Group AG, która ma siedzibę w Szwajcarii i biura w ok. 20 krajach Jacek Osadnik pełni funkcję managing directora na region CEE. Podlegają mu takie rynki, jak Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia, Bułgaria.

W SPI International pracował od wiosny 2015 roku. Podlegała mu tam komunikacja marketingowa wszystkich produktów spółki - m. in. kanałów filmowych spod marek Kino Polska i Filmbox, zarówno w kraju i za granicą.

Jacek Osadnik w branży mediowo-reklamowej pracuje od wielu lat. Przed dołączeniem do SPI, przez cztery lata związany był z Telewizją Puls, gdzie pełnił funkcję dyrektora ds. marketingu i rozwoju.

W przeszłości pracował m.in. w sieciowych agencjach reklamowych Leo Burnett i TBWATequila, a także w dziale sprzedaży firmy fonograficznej Warner Music Poland. Był też m.in. dziennikarzem muzycznym w nieistniejącej gazecie „Trybuna Śląska”. Osadnik jest absolwentem marketingu i zarządzania na Akademii Ekonomicznej w Katowicach, skończył również studia podyplomowe z zakresu PR na tej samej uczelni.

 

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas