PR2019-03-11
0

Jacek Szczepan: z Veneo do agencji Intellect

Jacek SzczepanJacek Szczepan

Jacek Szczepan dołączył do zespołu agencji interaktywnej Intellect, obejmując stanowisko managera ds. marketingu i PR. Zastąpił Aleksandrę Juchę, która przebywa na urlopie macierzyńskim.

Głównym zadaniem Szczepana jest dalsza rozbudowa działu marketingu agencji, pod kątem jeszcze szerszej, strategicznej obsługi klientów.

- Intellect działa od kilkunastu lat, przy czym przez dłuższy czas działaliśmy jako software house. Natomiast od kilku lat konsekwentnie budujemy kompetencje agencji digitalowej full-service i przyjście Jacka Szczepana do naszej firmy jest szczególnie ważne właśnie w tym kontekście. Jacek skupi się m.in. na rozbudowie kompetencji agencji w zakresie wsparcia strategicznego dla marek, content marketingu, koncepcji kreatywnych, Social Mediów. Dodatkowo zadba o działania marketingowe i PR dla samej agencji - mówi Wojciech Smoleń, właściciel i prezes agencji Intellect.  

Jacek Szczepan zastąpił Aleksandrę Juchę, dotychczasową marketing & PR manager agencji, która obecnie udała się na urlop macierzyński. Po jej powrocie do firmy oboje będą zajmować się dalszym rozwojem działu marketingu.

Przez ostatnie dwa lata  pracował w agencji Veneo, w której odpowiadał m.in. za kampanie dla krakowskiego dewelopera Megapolis czy Poczty Polskiej. Doświadczenie zawodowe zdobywał także prowadząc własną agencję koncertową Soulstone Gathering, która odpowiedzialna jest m.in. za organizację krakowskiego festiwalu o tej samej nazwie.

Jest absolwentem dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim.  

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas