Reklama2017-10-03
3

Jacek Szulecki na czele kreacji Leo Burnett Group

Jacek SzuleckiJacek Szulecki

Z początkiem października Jacek Szulecki objął stanowisko executive creative directora w Leo Burnett Group. Pokieruje działami kreacji agencji Leo Burnett Warsaw i Arc Worldwide Polska. Ostatnio pracował w J. Walter Thompson.

Stanowisko executive creative directora, które objął Szulecki to nowa funkcja w strukturze Leo Brunett Group. Agencja chce rozwijać kompetencje kreatywne w zakresie komunikacji zintegrowanej, w tym digital, shopper i technologii kreatywnych.

Jacek Szulecki ostatnio pracował w agencji J. Walter Thompson Poland, do której dołączył latem ub.r. jako creative director. Wcześniej przez ponad trzy lata pełnił funkcję executive creative directora w McCann Worldgroup. Przed dołączeniem do tej agencji był executive creative directorem w agencji Havas Worldwide. Pracował w niej ponad sześć lat. Wcześniej natomiast przez czternaście lat związany był z agencją Saatchi&Saatchi gdzie pracował m.in. jako art director i creative director.

Szulecki tworzył kampanie dla klientów takich jak Procter&Gamble, Toyota, Coca-Cola, MasterCard, IKEA, L'Oreal, Reckitt Benckiser czy Orange.

Autor:bg

Więcej informacji:Jacek Szulecki, Leo Burnett

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas