Reklama2018-11-27
1

Jack Daniel's reklamowany na święta hasłem "Dobry prezent powstaje latami, nigdy na skróty"

Wystartowała świąteczna kampania świąteczna marki whisky Jack Daniel's. Działaniom, przygotowanym przez Focus Media Group, towarzyszy hasło przewodnie „Dobry prezent powstaje latami, nigdy na skróty. Niezmiennie od 1866".

Kampania prowadzona jest m.in. za pośrednictwem materiałów POS, do przygotowania których zostały wykorzystane oryginalne beczki Jack Daniel’s. Są robione ręcznie z amerykańskiego dębu, bez użycia kleju czy gwoździ.

- Naszym zadaniem było przygotowanie materiałów sprzedażowych, podkreślających, że Jack Daniel’s to idealna propozycja prezentu, za jakością którego stoi tradycja i niezmienność procesów tworzenia whiskey. Wykorzystanie oryginalnych beczek znakomicie wpisywało się w tę koncepcję - powiedział Kamil Ślusarski, account manager Focus Media Group.

Focus Media Group odpowiadało za zaprojektowanie i nadzór nad produkcją materiałów POS do kanałów on-trade i off-trade.

Autor:jd

Więcej informacji:Jack Daniel's

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas