Biznes 2023-07-26
1

Przez aplikację mobilną PKP Intercity sprzedano milion biletów

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

PKP Intercity sprzedało przez swoją aplikację mobilną milion biletów kolejowych. Aplikacja została uruchomiona na początku tego roku i od tego czasu została pobrana ponad 650 tys. razy.

"Zdalne kanały sprzedaży to przyszłość, dlatego planujemy dalszy rozwój aplikacji, unowocześnienie strony internetowej i rozszerzanie zdalnej sieci sprzedaży o kolejnych partnerów" – powiedział cytowany w komunikacie wiceprezes PKP Intercity Tomasz Gontarz.

W aplikacji PKP Intercity można kupić bilety na przejazdy krajowe i międzynarodowe. Płatności można dokonać przez Apple Pay, Google Pay, karty płatnicze oraz system BLIK. Bilety na przejazd PKP Intercity można także pobrać w formie pdf oraz dodać do kalendarza.

W aplikacji mobilnej podróżni mają też możliwość graficznej rezerwacji miejsca.

PKP Intercity oferuje podróże czterema kategoriami pociągów. Twoje Linie Kolejowe (TLK) i InterCity (IC) to połączenia ekonomiczne, zaś Express InterCity (EIC) i obsługiwane pojazdami Pendolino Express InterCity Premium (EIP) - połączenia ekspresowe. Największą popularnością cieszą się pociągi TLK i IC – w 2022 roku wybrało je ponad 90 proc. osób podróżujących z PKP Intercity.

PKP Intercity to największy polski operator kolejowy, który zapewnia komunikację pomiędzy dużymi miastami oraz popularnymi ośrodkami turystycznymi w kraju, a także umożliwia podróżowanie po Europie. W 2022 r. z usług przewoźnika skorzystało prawie 60 mln pasażerów. W ramach rozszerzonej strategii inwestycyjnej "PKP Intercity – Kolej Dużych Inwestycji" do 2030 r. spółka przeznaczy 27 mld zł na nowoczesny tabor oraz stacje postojowe.

Autor: masz / pap

Więcej informacji: PKP Intercity

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas