Reklama2022-09-26
2

Magda Gessler odświeża garderobę z AleRabat

fot.mat.pras.fot.mat.pras.

Magda Gessler, restauratorka i gospodyni programu "Kuchenne rewolucje" w TVN podjęła współpracę z marką AleRabat.com, która oferuje kody rabatowe i cashback za zakupy online. Za dobór i koordynację współpracy z gwiazdą, kreację i kompleksową realizację kampanii odpowiada agencja LifeTube (Grupa LTTM).

Magda Gessler podjęła współpracę z marką AleRabat, która oferuje rabaty i cashback za zakupy online. W reklamach kampanii gwiazda pokazała, że "bezkompromisowo podchodzi nie tylko do kuchni, ale również do zakupów internetowych, gdzie korzysta z najatrakcyjniejszych rabatów".

Spoty reklamowe  emitowane są w mediach społecznościowych takich jak Facebook czy YouTube.

- Z Alerabat.com współpracujemy ponad dwa lata. Do tej pory odpowiadaliśmy za dobór Influencerów oraz realizację kampanii na rynek polski i rynki zagraniczne. Tym razem poszliśmy z klientem o krok dalej i zaproponowaliśmy kampanię z jedną z największych osobowości telewizyjnych w Polsce. Magda jest znana nie tylko jako autorytet kulinarny, wyróżnia się także niesamowitym stylem, dlatego idealnie wpasowuje się w produkt klienta - mówi Izabela Malinowska, International Team Leader w LTTM.

AleRabat to wtyczka, która pomaga oszczędzać na zakupach internetowych. Użytkownicy, dzięki aplikacji,  otrzymują dostęp do tysięcy kodów rabatowych, a od niedawna również do cashbacku, który pozwala odzyskać część kwoty wydanej na zakupy.

Celem akcji promocyjnej jest pokazanie widzom działanie wtyczki, a także przedstawienie korzyści wynikających z jej używania.

Za realizację kampanii, kreację, dobór i współpracę z Magdą Gessler odpowiada agencja LifeTube (Grupa LTTM).

 

Autor:bg

Więcej informacji:Magda Gessler, AleRabat, LifeTube, LTTM

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas