Serwis Player.pl od zeszłego tygodnia zamiast siedmiu nowych odcinków "Mody na sukces" tygodniowo, udostępnia premierowo tylko trzy epizody. Platforma zapewnia jednak, że amerykańska opera mydlana pozostaje w jej ofercie.
"Moda na sukces" nadawana jest w Player.pl od 2015 r., obecnie serwis premierowo dodaje odcinki wyprodukowane w 2019 r. Od kilku lat platforma udostępniała aż siedem nowych odcinków w tygodniu, podczas gdy w USA emitowane jest pięć odcinków w tygodniu. Od drugiego tygodnia kwietnia nowe odcinki pojawiają się tylko trzy razy w tygodniu.
- "Moda na sukces" nadal pozostaje w ofercie Playera. Decyzją biznesową postanowiliśmy wypróbować nowy model premierowania odcinków - informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVN Discovery Polska.
Moda na sukces zniknęła z TVP1, Nowej TV i Anteny TV
"Moda na sukces" w Polsce emitowana była pierwotnie przez TVP1 - stacja zaczęła jej emisję jesienią 1994 r. Początkowo serial cieszył się ogromną popularnością, potem widownia spadała, a jej utrzymaniu nie sprzyjały zmiany godzin nadawania serialu, w tym przeniesienie go na poranki czy przerwy wakacyjne. Jedynka pod koniec 2014 r. po 20 latach zaprzestała emisji "Mody na sukces".
W ostatnich latach oprócz Playera serial pokazywały też naziemne stacje Nowa TV (w latach 2016-2017) oraz Antena TV (w 2021 r.). Obie przerwały emisję produkcji, bo nie osiągała ona odpowiedniej oglądalności. Obecnie kanały TVC i Filmax powtarzają odcinki "Mody na sukces" pokazywane wcześniej przez Antena TV (wszystkie te stacje należą do MWE Networks).
Opowiadająca głównie o perypetiach rodziny Forresterów z Los Angeles "Moda na sukces" nadawana jest w USA od 1987 r. Dotąd wyprodukowano ponad 8700 odcinków tej opery mydlanej.