Internet2011-06-08
7

Jak Polacy korzystają z serwisów zakupów grupowych (raport)

Dwie trzecie polskich użytkowników serwisów zakupów grupowych wykupuje w nich oferty nie częściej niż raz w miesiącu. Prawie jedna trzecia napotkała problem podczas realizacji kuponu rabatowego.

Z badania przeprowadzonego przez GoDealla.pl wynika, że tylko 16 proc. polskich internautów korzystających z serwisów social shoppingowych kupuje w nich oferty co tydzień lub częściej. Zdecydowana większość użytkowników decyduje się na to nie częściej niż raz w miesiącu.

>>> Polskie firmy o zakupach grupowych: współpraca z nimi największą wadą



Prawie jedna trzecia użytkowników napotkała problem podczas realizacji kuponu zniżkowego. Najczęściej wskazywanymi trudnościami były termin realizacji oraz problem z rezerwacją.


Większość internautów korzystających z serwisów zakupów grupowych woli otrzymywać kupony na telefon komórkowy, a nie w formie drukowanej.


Co piąty internauta w lokalu czy firmie, od której kupił usługę lub produkt na portalu social shoppingowym, nie czuł się jak pełnoprawny klient.


Mimo wszystko prawie dwie trzecie użytkowników chociaż raz wróciło do miejsca, do którego wykupiło wcześniej kupon rabatowy, żeby skorzystać z usługi już bez promocji. Ponad 70 proc. respondentów deklaruje, że dalej będzie tak robić.


Produkty i usługi oferowane w serwisach social shoppingowych są polecane innym osobom przez prawie wszystkich ich użytkowników.


Największym wzięciem na stronach zakupów grupowych cieszą się oferty dotyczące kultury i rozrywki, kursów i szkoleń, restauracji i kawiarni oraz zdrowia i urody.


Badanie w formie ankiet zostało przeprowadzone wśród 1177 użytkowników GoDealla.pl, portalu agregującego lokalne zniżki i oferty zakupów grupowych. Sondaż realizowano od 28 maja do 2 czerwca.

Autor:tw

Więcej informacji:zakupy grupowe, GoDealla.pl

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas