Technologie2023-05-05
1

Play zmienia warunki niektórych usług Virgin Mobile. Klienci mogą wypowiedzieć umowę bez konsekwencji

Play od pierwszego czerwca przestanie świadczyć niektóre abonamentowe klientom Virgin Mobile. Z oferty operatora znikają na obecnych warunkach "AboJa", "Plany w Abonamencie", "Twoja Grupa Numerów w promocji Plany w Abonamencie" oraz "Darmowe GB dla Lojalnych".

Abonament Virgin Mobile "AboJa" od 1 czerwca będzie kosztować 15 zł miesięcznie jeśli obecnie klient korzysta z rabatów 5 zł za zgodę na e-fakturę i 5 zł za zgody marketingowe, jeśli nie korzysta z rabatów, cena to 25 zł. Zakres usług w ramach abonamentu to: - nielimitowane rozmowy na wszystkie numery komórkowe i stacjonarne, - nielimitowane SMS-y do wszystkich sieci komórkowych, - 5 GB Internetu.

Jak podano w komunikacie, z przyczyn technicznych od 1 czerwca 2023 r. operator przestanie świadczyć usługi w ramach ofert „Plany w abonamencie”, „Twoja grupa numerów w promocji Plany w abonamencie”, „Darmowe GB dla lojalnych”.

Od 1 czerwca 2023 r. będą obowiązywały nowe warunki: abonament: 15 zł miesięcznie w przypadku korzystania z rabatów 5 zł za zgodę na e-fakturę i 5 zł za zgody marketingowe, dla pozostałych klientów - 25 zł.

Zakres usług w ramach abonamentu:
- nielimitowane rozmowy na wszystkie numery komórkowe i stacjonarne,
- nielimitowane SMS-y do wszystkich sieci komórkowych,
- 10 GB Internetu

Klient może wypowiedzieć umowę o świadczenie powyższych usług do dnia wejścia tych zmian w życie. Złożenie wypowiedzenia nie będzie skutkowało naliczeniem kary umownej.

P4, operator sieci telekomunikacyjnej Play, w 2020 roku kupił wirtualnego operatora Virgin Mobile Polska za 59 mln zł.

Autor:jd

Więcej informacji:Virgin Mobile, P4, Play

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas