Telewizja2013-10-17
10

„Jaka to melodia?” nie daje szans konkurencji

Stare studio Stare studio "Jaka to melodia?", fot. I. Sobieszczuk/TVP

Od początku jesiennego sezonu „Jaka to melodia?” ma mniej więcej taką samą oglądalność jak rok wcześniej. Program daje TVP1 pozycję lidera rynku wśród wszystkich widzów, ale w grupie 16-49 stacja jest dopiero trzecia.

Średnia widownia programu Roberta Janowskiego „Jaka to melodia?” emitowanego w okresie od 1 września do 15 października br. wyniosła 2,24 mln osób. Przełożyło się to na 22,61 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 13,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Teleturniej na antenie TVP1 oglądać można od poniedziałku do piątku o godz. 17.25 oraz w niedziele o godz. 18.20.

W analogicznym okresie rok wcześniej program „Jaka to melodia?” oglądało mniej więcej tyle samo widzów. Było to bowiem 2,23 mln osób przy udziale odpowiednio wynoszącym 22,72 proc. oraz 13,15 proc.

TVP1 w czasie emisji programu jest liderem rynku telewizyjnego. Na drugim miejscu plasuje się stacja TVN, nadająca w tym paśmie głównie serial paradokumentalny „Szpital” oraz „Ugotowanych”, co daje jej 17,03 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (14,16 proc.; „Dlaczego ja?”, „Nasz nowy dom” oraz kabarety), a czwarta - TVP2 (gł. „Szkoła życia”, „Panorama”, „Sport telegram” oraz „Pogoda”; 6,54 proc).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Jedynka jest  dopiero trzecia, przegrywając z TVN i Polsatem.

Zobacz tabelę


„Jaka to melodia?” emitowana jest w TVP1 od 1997 roku. Program od początku prowadzi Robert Janowski.

Autor:mk

Więcej informacji:Jaka to melodia, TVP1

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas