Pierwsze 149 wydań teleturnieju „Jaka to melodia?” z udziałem Norbiego oglądało średnio 1,57 mln widzów. Względem analogicznego okresu rok wcześniej, gdy program prowadził jeszcze Robert Janowski, jego widownia spadła o 440 tys. osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia pierwszych 149 odcinków odświeżonego teleturnieju „Jaka to melodia?” wyemitowanych w okresie od 1 września 2018 roku do 11 lutego 2019 roku w TVP1 wyniosła 1,57 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 13,76 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,10 proc. w grupie 16-49 i 9,19 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków obejrzało średnio 2,42 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 577 tys., a w 16-59 - 954 tys.).
Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnął odcinek audycji z 1 stycznia br. Śledziło go średnio 2,71 mln osób.
W analogicznym okresie rok wcześniej (tj. od 1 września 2017 roku do 11 lutego 2018 roku) średnia widownia „Jaka to melodia?” wyniosła 2,01 mln osób. Przełożyło się to na 17 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,85 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 12,03 proc. w grupie 16-59. Oznacza to, że teleturniej stracił 440 tys. widzów.
„Jaka to melodia?” w nowej odsłonie, Norbi zastąpił Roberta Janowskiego
„Jaka to melodia?” jest obecna w TVP1 od 21 lat. Dotychczas gospodarzem programu był Robert Janowski, a realizacją zajmowała się firma Media Corporation.
Publiczny nadawca wraz z początkiem sezonu 2018/2019 zdecydował się odświeżyć teleturniej, na co nie chciał się zgodzić Janowski. Tym samym nowym gospodarzem programu został piosenkarz Norbert Dudziuk, szeroko znany jako Norbi.
Telewizja | Robert Janowski wróci do telewizji najpóźniej jesienią. Trwa finalizacja rozmów nad formatem |
„Jaka to melodia?” zyskała nową scenografię i oprawę graficzną. W wydaniach od poniedziałku do piątku biorą udział pojedynczy zawodnicy, w soboty odbywają się drużynowe bitwy na hity, natomiast w niedziele w muzycznych starciach widzowie mogą zobaczyć gości specjalnych. Weekendowe wygrane są przeznaczane na cele charytatywne.
Producentem wykonawczym programu jest teraz ZPR Media.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.