Reklama2020-09-03
25

Jakub Biel będzie head of marketing w Green Cell

Jakub Biel Jakub Biel

Po ponad dwóch latach Jakub Biel zdecydował się odejść ze stanowiska szefa komunikacji sieci sklepów elektronicznych x-kom - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W październiku dołączy do zespołu firmy technologicznej Green Cell, gdzie obejmie nowe stanowisko head of marketing.

Jakub Biel w x-kom od lipca 2018 roku odpowiadał za zespoły komunikacji, w tym za PR, social media, YouTube & influence marketing, eventy oraz kampanie kreatywne. W firmie nie wyznaczono jak dotąd osoby, która przejmie obowiązki Biela na stanowisku szefa komunikacji.

Z początkiem października Jakub Biel obejmie nowe stanowisko head of marketing w Green Cell, polskiej firmie z branży baterii, samochodów elektrycznych i ładowarek. Będzie odpowiedzialny za wszystkie działania marketingowe marki w Polsce i na świecie.

- Jakub idealnie pasuje do GC jeżeli chodzi o wartości i spojrzenie ze "świeżą energią" na marketing. Wielokrotnie pokazał swoje kreatywne podejście i sposób myślenia. W oparciu o jego spojrzenie zaczynamy budować zespół marketingu, który ma nas przenieść na zdecydowanie wyższy poziom. Zapowiadają się lata pełne wyzwań! - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Paweł Ochyński, CEO Green Cell.

Jakub Biel dodaje: - Energia i samochody elektryczne fascynują mnie od dawna, dlatego cieszę się, że będę częścią tej branży. Teraz najważniejsze będzie opracowanie strategii i rekrutacje, bo planujemy podwoić zespół marketingowy jeszcze w tym roku. Potencjał jest ogromny i mimo międzynarodowej sprzedaży nie czuć w firmie korporacyjnych blokad. Będzie ciekawie.

Biel doświadczenie zawodowe gromadził wcześniej w firmie Solgaz, gdzie przez 4,5 roku był dyrektorem ds. marketingu i handlu, a także w portalu Onet. Jest absolwentem zarządzania kulturą i mediami na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Sieć sklepów z elektroniką x-kom osiągnęła w 2019 roku wzrost przychodów o 12,5 proc. do 1,83 mld zł oraz zysku netto z 10,86 do 18,66 mln zł. Firma zaznacza, że w pierwszym kwartale br. jej wpływy sprzedażowe zwiększyły się o 29 proc., a epidemia nie zaburzyła łańcucha dostaw.

Autor:jd

KOMENTARZE(25)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas